Új utak a művészeti menedzsmentben

Könyvkiadás

A kulturális és művészeti menedzsment területén oktatók és tanulók számára egyaránt evidencia, mennyire hiányzik a piacról egy újfajta, gyakorlati szemléletű művészeti menedzsmenttankönyv. A kiadvány szerzőit és szerkesztőit az a szándék vezette, hogy mind az oktatásban, mind a gyakorlati munkában hasznosítható ismereteket tartalmazó tankönyvszülessen. Ezért is volt hangsúlyos szempont, hogy a kötet összegyűjtse azon területek elméleti alapjait, gyakorlati eredményeités meghatározó hazai, illetve nemzetközi trendjeit, amelyek összefoglalhatók az „arts and business” (művészet és üzlet) tematika keretén belül. Mivel az „arts and business” és a „művészeti menedzsment” kifejezéseknek a szakmában általánosan elfogadott definíciója nem létezik, a már működő hazai oktatási program alapján a kiadvány arra is kísérletet tesz, hogy a szakma számára keretbe foglalja ezen multidiszciplináris tárgy részterületeit, valamint esettanulmányok révén megkísérel útmutatást adni a szakterület későbbi továbbfejlesztésének lehetséges irányaihoz is.

További információk